Entre els dies 25 i 28 de juny es duu a terme a Tarragona el Fòrum Internacional d'Educació i Tecnologia.
FIET 2014 pretén ser un espai de trobada on figures de
rellevància internacional relacionades amb el món de la educació
i la tecnologia reflexionin i facin propostes de manera conjunta
sobre el seu paper transformador en un context digital.
Posar en valor el coneixement i l’experiència de Catalunya en
Educació, Cultura i Tecnologia i contrastar-la amb la millor del
món amb la finalitat de generar escenaris de futur en aquest
àmbit.
Aquest gran objectiu es pretén assolir a través de l’anàlisi,
debat i elaboració de propostes educatives per a nous escenaris
d’aprenentatge des d’una òptica tecnològica i transformadora.
L'aulABP hi ha estat convidada per tal de difondre encara més aquesta aula pionera. A diferència d'altres ponències o tallers a les que se'ns ha convidat aquest cop hi ha un matís molt important. Ha de ser l'alumnat qui expliqui la seva experiència amb el que és segur que el resultat serà molt més viu i en primera persona. Cal dir també que entre els tres alumnes que explicaran l'aula, el Joan Giné i l'Ivan Macià van ser dos dels alumnes que fa tres anys la varen dissenyar dins de l'optativa d'informàtica de 4t d'ESO. Un valor afegit rellevant ja que ells son els únics que poden explicar com i perquè la van pensar i si al final tot el que hi volien fer ha estat possible. El Joel Rodero en canvi ens permetrà contrastar-la a nivell d'utilització ja que s'hi ha passat dos anys aprenent.
Si sabem fer parlar a l'alumnat, sigui a l'aula o sigui a fora d'ella, i a més som capaços d'escoltar-los i fer tot el possible per entendre'ls, educar-los serà molt fàcil i a més tots APRENDREM. Sembla senzilla la recepta.
Si sabem fer parlar a l'alumnat, sigui a l'aula o sigui a fora d'ella, i a més som capaços d'escoltar-los i fer tot el possible per entendre'ls, educar-los serà molt fàcil i a més tots APRENDREM. Sembla senzilla la recepta.
El PREZI de la presentació és el següent
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada