.

.

divendres, 7 de febrer del 2014

Més que uns magnífics treballs de recerca.

A principis de juny el departament de tecnologia va proposar-se un altre repte. Volíem saber si l'efecte de l'aulABP, de la manera de treballar i dels valors que s'hi transmeten són assimilats per l'alumnat i en veuen la seva aplicació.
Els alumnes, Edgar Benet, Albert Ribera i Artur Vallet s'enfrontaven a més de sis mesos de treball conjunt on l'èxit de cada treball de recerca anava lligat inseparablement a l'èxit del repte grupal.

La idea fou proposar tres treballs de recerca de robòtica amb els requisits següent:
  • Un robot per cada alumne.
  • Un curs MOODLE on treballar de forma conjunta.
  • Obligació de treballar utilitzant el màxim possible eines WEB 2.0.
  • Utilitzar una línia del temps on veure el progrés del treball.
  • L'obligació de transmetre els seus coneixements a l'alumnat de l'ESO  interessat en robòtica.

Ara, i un cop feta la presentació dels TR, el professorat del tribunal vàrem poder comprovar que el que passa a l'aula va més enllà de la matèria de tecnologia. La satisfacció de tothom és majúscula: el professorat ha gaudit d'uns magnífics treballs de recerca i l'alumnat pensa el que es pot veure en aquest núvol conceptual. Hi ha paraules destacades que corroboren que els valors de l'aulABP ja formen part de la seva manera de treballar i d'aprendre. Felicitats a tots!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada